• page_banner

Cumu distingue u vostru laser s'ellu hè vera lunghezza d'onda 3 o una falsa.

Sicondu u sondaghju di u mercatu è i feedback di i nostri clienti, ci sò assai falsi laser di lunghezza d'onda 3 in u mercatu attuale cù un prezzu di vendita più bassu.In ordine per aiutà vi a distinguiri facirmenti da sè stessu, mi piacerebbe sparte qualchi mètudu avà.

Metudu 1:
Cliccate prontu buttion e barre laser seranu in statu di pre-combustion.Allora pudete piglià una foto cù u vostru telefuninu.

Se u vostru telefuninu hè Iphone.
U veru risultatu di l'immagine laser 3 onde hè u listessu cum'è quì sottu.

Se u vostru telefuninu hè un sistema Android.
L'immagine finale laser a 3 onde reale deve esse uguale à quella.

Se u vostru ritrattu hè listessu cum'è quì sottu unu.
Mi dispiace di dì chì hè 3 onde false, hè un laser 808nm cù un costu assai più prezzu.

NEWS3-PRODUCT1

Perchè 1064nm hè una luce invisibile, cusì Iphone l'ammuccia u listessu cum'è i nostri ochji ùn ponu vede onde 1064nm.Ma pudete vede diverse luminosità di barre 755nm è 808nm.755 nm hè più luminoso.

NEWS3-PRODUCT2

In quella stampa, pudete vede chì ci sò sfarenti culori di luce di 3 barre d'onda.755nm hè u più luminoso, 808nm anu una luce normale, 1064nm anu una luce viola più debule.

NEWS3-PRODUCT3

Metudu 2: Aduprate un strumentu simplice - spettrometru

Pudete utilizà quellu spettrometru chì pudete misurà se a vera lunghezza d'onda 3 facilmente secondu u video.

Vantaggi di 3 lunghezze d'onda:

- Minimizà l'effetti secundari di u trattamentu (accurcendu a durata di a sessione).

- Reduce u dulore chì u paziente pò sperimentà grazia à u sistema di rinfrescante è l'efficacità di u colpu.

- Accurtà u trattamentu (L'efficacità di u sistema permette di riduce micca solu a durata di e sessione, ma ancu a durata di u trattamentu in generale).

Pò esse a nostra rispunsabilità per suddisfà e vostre preferenze è vi furnisce cun competenza.A vostra satisfaczione hè a nostra più grande ricumpensa.Cerchemu avanti versu a vostra visita per a crescita cumuna per u Fornitore d'oru di Cina per 808nm Diode Laser per l'Epilazione Permanente Elight IPL Shr Hair Loss, Accoltamu cumpratori novi è precedenti da tutti i campi di a vita di ogni ghjornu per chjamàci per l'interazzione cummerciale imminenti è a realizazione mutuale. !
Fornitore d'oru di Cina per a depilazione è a depilazione laser in Cina, Tutti l'impiegati in a fabbrica, in a tenda è in l'uffiziu stanu in difficultà per un scopu cumunu per furnisce una qualità è un serviziu megliu.U veru affari hè di ottene una situazione win-win.Vulemu offre più supportu per i clienti.Benvenuti à tutti i belli cumpratori per cumunicà i dettagli di i nostri beni cun noi!


Tempu di post: 05-09-2022