• page_banner

Cumu distinguishà s'ellu hè vera macchina KM Titanium?

1) Verificate s'ellu hè novu cunchiglia cù a tecnulugia di prucessu di stampatura à iniezione.Ddu prucessu di tecnulugia di mudificazione vale 240 mila USD, solu vera macchina di Titanium di marca KM cù quella cunchiglia in u mercatu attuale.Più bella, upscale, più verde è più squisita.Pudete scaricà u schedariu PDF sottu per verificà i dettagli nantu à a nostra nova cunchiglia di tecnulugia di prucedura di moding Injection.

Vantaggio di a nova tecnulugia di prucessu di stampatura à iniezione shell.pdf

2) Solu a cumpagnia di KM hà un metru d'energia Isreal VEGA per assicurà chì a vera pruduzione per colpo hè uguale à i paràmetri di trattamentu in u software chì mostra.Solu u nostru KM Titanium 1200W pò ghjunghje à a larghezza di impulsu max 300ms, altri tutti solu 200ms Perchè u nostru 1200W pò ghjunghje à 320J, perchè u ciculu di duty hè 40% chì significa una larghezza di impulsu reale 300ms.Pò batte 200ms assolutamente di a macchina di altri fornitori.Parechje macchine false d'alta putenza in u mercatu attuale, duvete lascià à pruvà l'output reale cù u metru d'energia Israel VEGA per dimustrà chì e so macchine sò una larghezza di impulsu reale di 300 ms, micca una falsa in u software.

nutizie

3) Versione KM 2022 Pece à manu cù LCD è punta faciale di attrazione magnetica in metallo cuncepitu unicu KM.Solu avemu quella punta di attrazione magnetica di metallu faciale, altri tutte di plastica economica cù un cattivu effettu di rinfrescante.

nutizie

4) U situ ufficiale di KM.www.laserkm.com .U megliu modu hè chì pudete log in u nostru situ ufficiale per cuntattà Eric, ci hè un indirizzu email è un numeru WhatsApp.

Allora pudemu aiutà à distingue a vostra macchina se vera marca KM o una falsa.
Pudemu aiutà à distingue se a lunghezza d'onda reale 3 o una falsa.Perchè truvamu assai falsi 3 onde Soprano Titanium chì vendenu cù prezzu più prezzu nantu à u mercatu.
Pudemu aiutà vi distinisce se avete un veru FDA è TUV Medical CE appruvatu.Un saccu di certificati falsi PS di fornitore.Vi possu insignà cumu verificà u so certificatu s'ellu hè reale in u situ ufficiale di i certificati.

Felicitazioni !
Dopu tuttu l'ispezione sopra, pudete uttene una macchina perfetta di KM Titanium.


Tempu di post: 05-09-2022